Green Computers

  • CRM TravelSoftware turism

    Software de gestionare a cererilor de oferta, vanzarilor/comenzilor/rezervarilor, facturilor, platilor, relatiei cu clientii, turistii si furnizorii, conceput special pentru agentiile de turism

    mai multe detalii vezi produse
  • Credit GenieSoftware creditare

    Solutia care automatizeaza intregul proces de creditare si permite urmarirea activitatii prin intermediul rapoartelor

    mai multe detalii vezi produse
  • CRM / VoIPservicii callcenter

    Managementul clientilor, potentialilor clienti, gestionare informatii, produse, vanzari, sarcini, evenimente sau tichete

    mai multe detalii vezi produse
  • BMSCurenti slabi

    Sistemul de management al cladirii, solutia ideala pentru administrarea constructiilor moderne in parametrii optimi

    mai multe detalii vezi produse

Call center

SERVICII OFERITE

  • Suport tehnic prin chat

  • Inbound – intrare de apeluri

  • Outbound – efectuare de apeluri / support pentru marketing, tele-selling, etc.

  • Back office

  • Scoring (notare)

  • Control de credite / recuperare de creante

SUPORT TEHNIC PRIN CHAT

  • Depistarea conflictelor

  • Depanare

  • Urmarire apeluri

  • Suport tehnic

  • Controlul calitatii

  • Servicii client

  • Informatii despre facturi si plati

INBOUND

  • Birou de informatii

  • Relatii client

  • Info line

  • Asistenta tehnica

OUTBOUND

  • Generare piste de clienti potentiali

  • Sondaje de opinie

  • Testarea satisfactiei clientilor

  • Programare intalniri de afaceri

  • Tele-selling

  • Vanzari incrucisate (cross-selling)

  • Strangere de fonduri

BACK OFFICE

  • Organizarea informatiilor si datelor acumulate (inregistrare si arhivare)

  • Cautarea si analiza datelor

  • Urmarirea inregistrarilor din si pentru corespondenta (fax, email, SMS, scrisori, forum, chat)

  • Pregatirea de rapoarte pentru analize si statistici

  • Trimitere de corespondenta

SCORING

  • Aplicatii proprietare ale Green Computers

  • Posibilitate de definire a regulilor de catre utilizatorul aplicatiilor

  • Proces de urmarire automata pentru operatorii de tele-selling

  • Interfatare cu aplicatia CRM (Client Relationship Management), sistemul de telefonie si bazele de date ale clientilor

  • Interfata prietenoasa si usor de utilizat

  • Integrare cu MicroSosft SQL Server

  • Suport pentru mai multe limbi de exploatare

  • Posibilitate de gazduire in centrul de date al Green Computers cu disponibilitate 24/7

CONTROL CREDITE / RECUPERARE CREANTE

  • Analiza financiara clienti

  • Recuperare de creante de la faza de anuntare pana la emitere de documente legale

INFORMATII DESPRE CALL CENTER

  • Locatie: Cluj Napoca

  • Posibilitati de extindere: nelimitat

  • Proces de urmarire automata pentru operatorii de tele-selling

  • Limbi acceptate: romana, engleza, franceza, maghiara, italiana (altele la cerere)

  • Pregatire personal: liceu/universitate/colegiu

  • Rata de uzura personal: <1%

INFRASTRUCTURA

  • Până la 24 ore de serviciu pe zi

  • Disponibilitate garantata 99.9%

  • State-of-the-art-Data Center

  • Soluţii de backup pentru conectivitate inter-reţea, de la furnizorii de diferiti şi pentru medii diferite

  • Echipamente de la: DELL - servere, suporti de stocare şi staţiile de lucru; CISCO - routere; HP - imprimante / copiatoare; Nortel - telefoane IP, servere TAPI si servere pentru inregistrare vocală Server

  • Generator de energie puternic pentru întregul Call Center

  • Surse de alimentare neîntreruptibile pentru fiecare computer / telefon

  • Înregistrarea apelurilor

  • Posibilitate de trimitere SMS in masa

NECESAR PENTRU DEMARAREA SERVICIULUI

  • Green Computers va selecta operatori şi acestia vor fi disponibili pentru prima perioadă de două săptămâni de formare, la cost 0 pentru client

  • Clientul va furniza trainer şi materiale de formare - sau Green Computers poate oferi aceste servicii la un cost suplimentar

  • Operatorii acceptati vor trece un test administrat de Green Computers şi / sau client înainte de absolvire